Skoči do sadržaja

Agencija za znanost i visoko obrazovanje (u daljnjem tekstu: Agencija) planira provedbu postupka nabave pod nazivom Usluga organizacije događanja – Godišnja skupština CEENQA-e koja će se provoditi u sklopu projekta SF.2.4.06.02.0001 Osiguravanje kvalitete u visokom obrazovanju, Program Učinkoviti ljudski potencijali 2021. – 2027. Europskog socijalnog fonda plus.

 

Poštovani, Agencija za znanost i visoko obrazovanje, kao naručitelj, zaprimila je upit gospodarskog subjekta. Pitanja Ponuditelja i Odgovore Naručitelja objavljujemo u privitku te vas obavještavamo da se rok produljuje na 17. prosinca 2025. godine do 16:00 sati.

Slijedom ranije objavljenog Poziva na dostavu informativnih, neobvezujućih ponuda za predmet nabave Usluga organizacije događanja – Godišnja skupština CEENQA-e, ovim putem Vas obavještavamo da je rok za dostavu ponuda produljen.

Novi rok za dostavu informativnih ponuda je: 12. prosinca do 16.00 sati, putem adrese elektroničke pošte: nabava@azvo.hr  .

Ostali uvjeti navedeni u Pozivu troškovniku ostaju neizmijenjeni.

Molimo sve zainteresirane ponuditelje da svoje ponude dostave u navedenom novom roku. Za sva dodatna pitanja i pojašnjenja na raspolaganju smo putem navedene e-mail adrese.

Prije početka odgovarajućeg postupka nabave, a sa svrhom provođenja istraživanja tržišta i utvrđivanja procijenjene vrijednosti predmetne nabave, Agencija ovim putem upućuje Poziv na dostavu informativne neobvezujuće ponude vezane uz nabavu predmetne usluge. 

Zbog daljnjih planiranja, pripreme i provedbe postupka te izrade Dokumentacije o nabavi, molimo da nam, ukoliko ste zainteresirani za suradnju, dostavite svoju informativnu ponudu najkasnije do 5. prosinca 2026. godine do 16:00 sati na adresu elektroničke pošte nabava@azvo.hr. 

U prilogu dostavljamo sljedeće dokumente: 

– Poziv na dostavu informativnih ponuda

– Specifikacija i troškovnik u kojemu je potrebno iskazati cijene bez uračunatog PDV-a i s uračunatim PDV-om 

Napominjemo kako je ovaj poziv informativnog karaktera.  

Dostavljena ponuda neće biti automatski prihvaćena, nego će naknadno biti proveden postupak nabave u predstojećem razdoblju u sklopu kojega će biti utvrđeni kriteriji za odabir ponude. 

Za sve dodatne informacije, pojašnjenja i pitanja vezana uz ovaj poziv, molimo Vas da nas kontaktirate na adresu elektroničke pošte nabava@azvo.hr

Dodatna pojašnjenja

Molimo da unesete odgovarajuće stope poreza na dodanu vrijednost za svaku uslugu i shodno tome iskažete cijene.

 Kao što je i navedeno u Troškovniku: Svaki ponuditelj (putnička agencija, hotel ili dr.) u ponudi iskazuje PDV sukladno poreznom režimu u kojem se nalazi prema mjerodavnim odredbama Zakona o porezu na dodanu vrijednost (NN 73/13, 99/13, 148/13, 153/13, 143/14, 115/16, 106/18, 121/19, 138/20, 39/22, 113/22, 33/23), u skladu s točkom 14. Dokumentacije o nabavi.

Slijedom navedenog, ponuditelj može korigirati stopu PDV-a iskazanu u stupcu br. 5 te se isto neće smatrati nedopuštenom izmjenom Troškovnika.

  • Koje kategorije smije biti hotel u kojem se održava konferencija?

  • Kod stavke „Materijali za sudionike“ traži se samo usluga podjele materijala koje bi AZVO osigurao?

  • Jesu li svi sudionici domaći ili ima i stranaca?

  • Koliko udaljeno mjesto večere može biti od mjesta održavanja konferencije?

  • Koja kategorija restorana dolazi u obzir?

  • Kakav tip menija želite? Buffet ili služeni?

  • Koja količina pića treba biti uključena u paket pića?

  • Kakav tip menija želite? Buffet ili služeni?