Dana 30. kolovoza 2022. godine održana je završna konferencija projekta OCTRA – Online course catalogues and databases for transparency and recognition koji se financira iz programa ERASMUS+ Europske unije. Na konferenciji održanoj u Rigi predstavljeni su rezultati projekta te dokumenti koji su se razvili unutar projekta – Guidelines for improvement of course catalogues for the use in credential evaluation i Comparative Report on online course catalogues and databases for transparency and recognition.
Projekt OCTRA za cilj je imao daljnje poticanje tzv. automatskog priznavanja razina inozemnih obrazovnih kvalifikacija na visokim učilištima i to unapređivanjem različitih alata, osobito onih digitalnih, koji doprinose kvalitetnom priznavanju razina inozemnih obrazovnih kvalifikacija. Projekt je pružao potporu visokim učilištima i nadležnim javnim tijelima u razvoju novih i poboljšanju postojećih nacionalnih smjernica za online kataloge studija, uključujući fleksibilan i transparentan dizajn studijskih programa i kvalifikacija na temelju ishoda učenja i ECTS bodova, kao i pružanje relevantnih preporuka za poboljšanje ovih alata.
Partneri na OCTRA projektu bili su NARIC centri Latvije, Bugarske, Estonije, Hrvatske i Poljske te ENIC centri Bosne i Hercegovine i Rusije, zatim visoka učilišta iz Latvije, Rektorski zbor i Studentska unija Latvije, kao i pridruženi relevantni dionici.
Projekt je započeo u lipnju 2020. godine i trajat će do kraja rujna 2022. godine.