Skoči do sadržaja

Dana 21. travnja 2022. godine održan je progress meeting projekta OCTRA – Online course catalogues and databases for transparency and recognition koji se financira iz programa ERASMUS+ Europske unije. Na sastanku održanom u virtualnom i fizičkom okruženju u Rigi, raspravljalo se o daljnjem unapređenju dokumenata koji se razvijaju unutar projekta  – Guidelines and recommendations for higher education institutions and NARICs about online course catalogues and national qualifications databases i dokumentu Comparative Report on online course catalogues and databases for transparency and recognition. Isto tako, tijekom sastanka su predstavljeni rezultati do sada održanih peer learning sesija s predstavnicima visokih učilišta u Bugarskoj i Poljskoj.

Projekt OCTRA za cilj ima daljnje poticanje tzv. automatskog priznavanja razina inozemnih kvalifikacija na visokim učilištima i to unapređivanjem alata, osobito onih digitalnih, koji doprinose kvalitetnom priznavanju razina inozemnih obrazovnih kvalifikacija. Projekt pruža potporu visokim učilištima i nadležnim javnim tijelima u razvoju novih i poboljšanju postojećih nacionalnih smjernica za online kataloge studija, uključujući fleksibilan i transparentan dizajn studijskih programa i kvalifikacija na temelju ishoda učenja i ECTS bodova, kao i pružanje relevantnih preporuka za poboljšanje ovih alata.

Partneri na OCTRA projektu su NARIC centri Latvije, Bugarske, Estonije, Hrvatske i Poljske te ENIC centri Bosne i Hercegovine i Rusije, zatim visoka učilišta iz Latvije, Rektorski zbor i Studentska unija Latvije, kao i pridruženi relevantni dionici.

Projekt je započeo u lipnju 2020. godine i trajat će do kraja rujna 2022. godine.

OCTRA progress meeting 21. 4. 2022. raspored

Screenshot 2022 04 21 141859
octra