Skoči do sadržaja

Peta po redu radionica o ishodima učenja namijenjena predstavnicima visokih učilišta, pod nazivom Radionica za visokoškolske nastavnike iz kompetencijskog pristupa planiranju studijskih programa, održana je 4. svibnja 2018. godine na Fakultetu ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ u Puli.

Radionica, koju su vodile prof. dr. sc. Vesna Vlahović-Štetić i prof. dr. sc. Željka Kamenov, bila je namijenjena ponajprije nastavnicima i voditeljima studijskih programa Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, koji su se uglavnom kroz praktični rad imali priliku detaljnije baviti temom ishoda učenja – od pisanja do vrednovanja, s naglaskom na vrednovanju (tj. ocjenjivanju) i prilagodbi sadržaja i metoda nastave. Govorilo se o sljedećim tematskim cjelinama: kompetencijama i ishodima učenja; konstruktivnom poravnanju, nastavnim metodama i tehnikama; vrednovanju i ocjenjivanju; ECTS bodovima i evaluaciji.

Podsjećamo, riječ je o jednoj od niza radionica koje Agencija za znanost i visoko obrazovanje organizira u okviru projekta Unapređenje sustava osiguravanja i unapređenje kvalitete visokog obrazovanja (SKAZVO).

Prezentaciju s radionice možete pogledati ovdje

Ostali materijali

WP 20180504 15 47 53 Pro WP 20180504 15 47 58 Pro WP 20180504 15 49 57 Pro WP 20180504 15 49 04 Pro WP 20180504 15 49 09 Pro WP 20180504 15 49 22 Pro