Peta po redu radionica o ishodima učenja namijenjena predstavnicima visokih učilišta, pod nazivom Radionica za visokoškolske nastavnike iz kompetencijskog pristupa planiranju studijskih programa, održana je 4. svibnja 2018. godine na Fakultetu ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ u Puli.
Radionica, koju su vodile prof. dr. sc. Vesna Vlahović-Štetić i prof. dr. sc. Željka Kamenov, bila je namijenjena ponajprije nastavnicima i voditeljima studijskih programa Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, koji su se uglavnom kroz praktični rad imali priliku detaljnije baviti temom ishoda učenja – od pisanja do vrednovanja, s naglaskom na vrednovanju (tj. ocjenjivanju) i prilagodbi sadržaja i metoda nastave. Govorilo se o sljedećim tematskim cjelinama: kompetencijama i ishodima učenja; konstruktivnom poravnanju, nastavnim metodama i tehnikama; vrednovanju i ocjenjivanju; ECTS bodovima i evaluaciji.
Podsjećamo, riječ je o jednoj od niza radionica koje Agencija za znanost i visoko obrazovanje organizira u okviru projekta Unapređenje sustava osiguravanja i unapređenje kvalitete visokog obrazovanja (SKAZVO).
Prezentaciju s radionice možete pogledati ovdje