Objavljeni su rezultati projekta STACQ – Stacking credits & the future of the qualification financiranog sredstvima programa ERASMUS+ Europske unije.
STACQ projekt za cilj je imao pružiti podršku institucijama pri vrednovanju mikrokvalifikacija, odnosno učiniti različite vrste modularnog, kao i informalnog, neformalnog te online učenja dostupnijima i jasnijima pri vrednovanju.
Tijekom projekta se razmatralo što predstavlja kvalifikacija u svjetlu aktualne promjene obrazovnog krajolika te kakve su implikacije na trenutnu praksu priznavanja (inozemnih) kvalifikacija.
U publikaciji “The Rise and Recognition of Micro-credential – Stacking Modules and the Future of the Qualifications” projektni time se osvrnuo na fleksibilizaciju obrazovanja prisutnoj u svijetu te se analizirao utjecaj na trenutnu praksu u priznavanju obrazovnih kvalifikacija koja se provodi u skladu s načelima Konvencije o priznavanju visokoškolskih kvalifikacija u području Europe (tzv.Lisabonska konvencija). Svrha publikacije je pružiti uvid u trenutno stanje na području mikrokrokvalifikacija i dati preporuke za razvoj prakse za njihovo vrednovanje.
AZVO je u STACQ projektu sudjelovao ispred ECA-e (European Consortium for Accreditation in higher education) čiji je dugogodišnji punopravni član i to u projektnoj Steering Group.
Internetske stranice STACQ projekta
Publikacija “The Rise and Recognition of Micro-credential – Stacking Modules and the Future of the Qualifications”
Aplikacija ‘The Micro-Evaluator’