Skoči do sadržaja

Na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu u organizaciji Agencije za znanost i visoko obrazovanje (AZVO), u ponedjeljak 8. srpnja 2019. godine održana je radionica pod nazivom  „Brendiranje visokih učilišta“.

„Uzimajući u obzir izazove suvremenog društva koje nas neprestano tjera da promišljamo o reputaciji i pozicioniranju naših institucija, kako u hrvatskom visokoobrazovnom prostoru, tako i u onom europskom, željeli smo otvoriti temu brendiranja visokih učilišta kao logičan odgovor na vrijeme i okruženje u kojemu živimo“, izjavila je prilikom otvorenja događanja prof. dr. sc. Jasmina Havranek, v. d. ravnatelja Agencije za znanost i visoko obrazovanje. Istaknula je kako kvalitetno visoko obrazovanje može postati snažna konkurentna prednost države i pridonositi jačanju njezinog ekonomskog, političkog i kulturnog kapitala u međunarodnom okruženju te naglasila odgovornost koju akademska zajednica, kao samo srce društva, ima prema mladim ljudima i zajednici u cjelini.

Cilj je radionice bio potaknuti visoka učilišta da prepoznaju koje su im jake strane, kako ih povezati u cjelinu i učinkovito predstaviti javnosti s ciljem jačanja vidljivosti i povjerenja u instituciju, privlačenja najboljih kandidata i profiliranja kao poželjnog odredišta za studente.

Radionicu je vodio doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović s Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, a sudjelovali su brojni komunikacijski stručnjaci s visokih učilišta te visokoškolski nastavnici.

Priopćenje

Govor prof. dr sc. Jasmine Havranek, v.d. ravnatelja 

Brendiranje 1
Brendiranje 2
Brendiranje 3
Brendiranje 4