„Learning Outcomes“ odnosno ishodi učenja zauzimaju visoko mjesto na rang listi tema o kojima se trenutno raspravlja u europskom visokoobrazovnom prostoru.Kada se na Europskoj ministarskoj konferenciji u obrazovanju (Bergen, svibanj 2005) dogovorilo da će sve zemlje potpisnice Bolonjskog procesa do 2007. godine izraditi nacionalni kvalifikacijski okvir (i početi ga primjenjivati 2010. g.), visokoobrazovne institucije počele su razmišljati i kreirati kolegije i studijske programe usmjerene na ishode učenja . Taj koncept predstavlja promjenu paradigme koja postoji u visokoobrazovnom sektoru.  | 
Definicija  i mjerljivost ishoda učenja strogo su povezani pojmovi a akreditacija i  sustav osiguranja kvalitete treba se prilagoditi promjenama koje su još  uvijek „u tijeku“ u većini europskih zemalja. Zbog važnosti teme ovogodišnja dvodnevna konferencija o akreditaciji i  jamstvu kvalitete u visokom obrazovanju koju već nekoliko godina za  redom organizira Center of  Detaljnije informacije možete pronaći na službenim stranicama konferencije:  Datum objave: 12. rujna 2007.  | 
Objavljeno