O nama

Visoko obrazovanje

Znanost

Vrednovanja

HKO

Ured ENIC/NARIC

Publikacije

Radionice

Održane radionice

Dana 21. rujna 2020. održana je online radionica projekta Effective partnership for enhanced recognition – EPER na temu aktualnih trendova na području akademskog priznavanja inozemnih obrazovnih kvalifikacija.

Projekt EPER sufinanciran je uz podršku Erasmus+ programa Europske unije – Ključna aktivnost 3/KA3/ – podrška reformi politika. Nositelj je projekta Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske, a zemlje partneri jesu Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Makedonija i Srbija. Cilj je projekta unapređenje postupaka i prakse priznavanja u zemljama partnerima, jačanje kapaciteta za provedbu Lisabonske konvencije o priznavanju te jačanje regionalne suradnje kroz razmjenu iskustava i dobre prakse između partnera iz Jugoistočne Europe.

Na radionici su primjere dobre prakse i izazova na temu aktualnih trendova na području akademskog priznavanja inozemnih visokoškolskih kvalifikacija prezentirale predstavnice Sveučilišta u Ljubljani, Sveučilišta u Rijeci i Centra za informiranje i priznavanje dokumenata iz područja visokog obrazovanja Bosne i Hercegovine (CIP), zemlje partnera. Predstavnice hrvatske Agencije za znanost i visoko obrazovanje predstavile su vanjsko osiguravanje kvalitete u visokom obrazovanju u kontekstu akademskog priznavanja, odnosno njegove kvalitetne provedbe na visokim učilištima.  

Glavni ciljevi radionice bili su pružiti najnovije informacije o razvojima politike priznavanja i prakse priznavanja inozemnih visokoškolskih kvalifikacija u svrhu nastavka studija i omogućiti raspravu s predstavnicima visokih učilišta i ENIC/NARIC uredima iz država partnera. Radionica je bila namijenjena predstavnicima visokih učilišta i tijelima nadležnima za postupke priznavanja inozemnih visokoškolskih kvalifikacija.

eper

Dana 27. svibnja 2020. godine održan je webinar pod nazivom “Impact of COVID-19 on Higher Education and Recognition” (http://www.recoasia.eu/seminars-conferences/) na kojem su sudjelovale i predstavnice Agencije za znanost i visoko obrazovanje.

Webinar je organiziran u okviru međunarodnog projekta RecoAsia – Regional Cooperation in the field of recognition among Asian Countries (www.recoasia.eu), a domaćini su bili UNESCO Bangkok i talijanski ENIC NAIRC centar, CIMEA – Information Centre on Academic Mobility and Equivalence.

Webinar je okupio predstavnike ENIC i NARIC centara i visokih učilišta, napose onih iz Azije, kako bi se razmijenila iskustva te razgovaralo o izazovima i budućnosti visokog obrazovanja u Europi te Aziji-Pacifiku. Naglasak je stavljen na teme vezane uz digitalizaciju visokog obrazovanja, odnosno online nastavu, IT tehnologiju i prateće teme.

covid19he

U sklopu projekta DEQAR CONNECT (Enhancing the Coverage and Connectivity of QA in the EHEA), u ponedjeljak 11. svibnja 2020. održan je prvi sastanak partnera i webinar namijenjen europskim agencijama za osiguravanje kvalitete u visokom obrazovanju.

U sklopu projekta planirano je održavanje seminara u Zagrebu, u organizaciji Agencije za znanost i visoko obrazovanje i Europskog registra za osiguravanje kvalitete visokog obrazovanja  (European Quality Assurance Register for Higher Education - EQAR), koji je zbog pandemije koronavirusa odgođen te je organiziran webinar.

Četrdesetak sudionika imalo je priliku upoznati se s bazom DEQAR koja sadrži podatke o ishodima vrednovanja visokih učilišta, njezinim mogućnostima i tehničkim zahtjevima koje agencije moraju ispuniti kako bi se mogle priključiti bazi.

Agencija za znanost i visoko obrazovanje, kao partner projekta i domaćin webinara, predstavila je svoje iskustvo priključivanja DEQAR-u. 

Podsjećamo, DEQAR CONNECT, čiji je nositelj Europski registar agencija za osiguravanje kvalitete (European Quality Assurance Register for Higher Education – EQAR) dvogodišnji je projekt, u trajanju od ožujka 2020. godine do kraja veljače 2022. godine, koji se nastavlja na nekoliko EU projekata, među kojima je i projekt Database of External Quality Assurance Reports (DEQAR). Cilj mu je proširiti ovu bazu uključujući agencije unutar Europskog prostora visokog obrazovanja koje njome nisu bile prethodno obuhvaćene u sklopu DEQAR projekta, kao i poboljšati upotrebu podataka koji se nalaze u bazi.

DEQAR webinar

Ove internetske stranice koriste kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Postavke kolačića možete podesiti u svojem internetskom pregledniku. Više o kolačićima i načinu kako ih koristimo te načinu kako ih onemogućiti pročitajte ovdje. Klikom na gumb 'U redu' pristajete na korištenje kolačića.