Skoči do sadržaja

Sedma po redu, radionica o ishodima učenja pod nazivom Radionica za visokoškolske nastavnike iz kompetencijskog pristupa planiranju studijskih programa učenja, namijenjena predstavnicima hrvatskih visokih učilišta, održana je 20. rujna 2018. godine u Hotelu International u Zagrebu.

Radionica, koju su vodile prof. dr. sc. Vesna Vlahović-Štetić i prof. dr. sc. Željka Kamenov, bila je namijenjena ponajprije nastavnicima, voditeljima studijskih programa, prodekanima za nastavu i dekanima visokih škola i veleučilišta koji su, uglavnom u praktičnom radu, imali priliku detaljnije se baviti temom ishoda učenja – od pisanja do vrednovanja, s naglaskom na vrednovanje (tj. ocjenjivanje) i prilagodbu sadržaja i metoda nastave. Govorilo se o sljedećim tematskim cjelinama: kompetencije i ishodi učenja, konstruktivno poravnanje, nastavne metode i tehnike, vrednovanje i ocjenjivanje, ECTS bodovi i evaluacija.

Podsjećamo, riječ je o jednoj u nizu radionica koje Agencija za znanost i visoko obrazovanje organizira u okviru projekta Unapređenje sustava osiguravanja i unapređenje kvalitete visokog obrazovanja (SKAZVO).

Prezentaciju s radionice možete pogledati ovdje

20180920 130342 20180920 130713 20180920 130729 20180920 140624  WP 20180920 13 38 42 Pro WP 20180920 13 39 04 Pro WP 20180920 13 39 25 Pro WP 20180920 13 39 55 Pro WP 20180920 13 40 52 Pro