About us

Higher Education

Science

Evaluations

HKO

ENIC/NARIC office

Publications

Workshops

Vijesti iz visokog obrazovanja

Zeljka Pluzaric 1 Konferencija o brendiranju visokih učilišta „Living the Brand“ koja je okupila više od 280 stručnjaka koje se bave komunikacijama, odnosima s javnošću i marketingom na visokim učilištima iz cijele Europe, održana je od 1. do 3. rujna 2016. na Sveučilištu u Antwerpenu (Belgija).

Organizator ove konferencije je udruženje EUPRIO (European Universities Public Relations and Information Officers) koje okuplja komunikatore s visokih učilišta iz 23 europske zemlje. Glavni je cilj, razmjenom dobrih praksi i ideja, osvijestiti važnost komuniciranja aktivnosti i rezultata rada visokih učilišta te ih potaknuti da im komunikacijske aktivnosti budu neizostavan dio strateškog planiranja.

Konferencija Living the Brand bavila se pitanjem na koji način komunikacijski i marketinški stručnjaci mogu, u suradnji s akademskom zajednicom, studentima i drugim dionicima doprinijeti razvoju brenda visokog učilišta i njegovoj prepoznatljivosti. Neka od pitanja koja su otvorena na predavanjima su kako uklopiti identitet sastavnica u brend sveučilišta, što je uopće brend, trebaju li sastavnice razvijati vlastitu reputaciju i na koji način povezati, koliko je brendiranje obrazovanja različito od brendiranja tvrtke/proizvoda, kako marketinški i komunikacijski odjeli mogu učinkovito uključiti studente, djelatnike i partnere u promociju sveučilišta. Također je bilo riječi o izazovima komuniciranja, je li brendiranje standardizacija te je postavljeno pitanje koja je uloga sveučilišta u društvu koje se mijenja i kako to komunicirati javnostima.

Galerija fotografija:

We use cookies to help provide you with the best possible online experience. By using this site, you agree that we may store and access cookies on your device. If you want to use the sites without cookies or would like to know more, you can do that here.