About us

Higher Education

Science

Evaluations

HKO

ENIC/NARIC office

Publications

Workshops

News archive

Objavljeni su rezultati projekta STACQ – Stacking credits & the future of the qualification financiranog sredstvima programa ERASMUS+ Europske unije.

STACQ projekt za cilj je imao pružiti podršku institucijama pri vrednovanju mikrokvalifikacija, odnosno učiniti različite vrste modularnog, kao i informalnog, neformalnog te online učenja dostupnijima i jasnijima pri vrednovanju.

Tijekom projekta se razmatralo što predstavlja kvalifikacija u svjetlu aktualne promjene obrazovnog krajolika te kakve su implikacije na trenutnu praksu priznavanja (inozemnih) kvalifikacija.

U publikaciji “The Rise and Recognition of Micro-credential – Stacking Modules and the Future of the Qualifications” projektni time se osvrnuo na fleksibilizaciju obrazovanja prisutnoj u svijetu te se analizirao utjecaj na trenutnu praksu u priznavanju obrazovnih kvalifikacija koja se provodi u skladu s načelima Konvencije o priznavanju visokoškolskih kvalifikacija u području Europe (tzv.Lisabonska konvencija). Svrha publikacije je pružiti uvid u trenutno stanje na području mikrokrokvalifikacija i dati preporuke za razvoj prakse za njihovo vrednovanje.

AZVO je u STACQ projektu sudjelovao ispred ECA-e (European Consortium for Accreditation in higher education) čiji je dugogodišnji punopravni član i to u projektnoj Steering Group.

Internetske stranice STACQ projekta

Publikacija “The Rise and Recognition of Micro-credential – Stacking Modules and the Future of the Qualifications

Aplikacija ‘The Micro-Evaluator’

 erasmuspluss

We use cookies to help provide you with the best possible online experience. By using this site, you agree that we may store and access cookies on your device. If you want to use the sites without cookies or would like to know more, you can do that here.