About us

Higher Education

Science

Evaluations

ENIC/NARIC office

Publications

Workshops

News archive

Na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu u organizaciji Agencije za znanost i visoko obrazovanje (AZVO), u ponedjeljak 8. srpnja 2019. godine održana je radionica pod nazivom  „Brendiranje visokih učilišta“.

„Uzimajući u obzir izazove suvremenog društva koje nas neprestano tjera da promišljamo o reputaciji i pozicioniranju naših institucija, kako u hrvatskom visokoobrazovnom prostoru, tako i u onom europskom, željeli smo otvoriti temu brendiranja visokih učilišta kao logičan odgovor na vrijeme i okruženje u kojemu živimo“, izjavila je prilikom otvorenja događanja prof. dr. sc. Jasmina Havranek, v. d. ravnatelja Agencije za znanost i visoko obrazovanje. Istaknula je kako kvalitetno visoko obrazovanje može postati snažna konkurentna prednost države i pridonositi jačanju njezinog ekonomskog, političkog i kulturnog kapitala u međunarodnom okruženju te naglasila odgovornost koju akademska zajednica, kao samo srce društva, ima prema mladim ljudima i zajednici u cjelini.

Cilj je radionice bio potaknuti visoka učilišta da prepoznaju koje su im jake strane, kako ih povezati u cjelinu i učinkovito predstaviti javnosti s ciljem jačanja vidljivosti i povjerenja u instituciju, privlačenja najboljih kandidata i profiliranja kao poželjnog odredišta za studente.

Radionicu je vodio doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović s Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, a sudjelovali su brojni komunikacijski stručnjaci s visokih učilišta te visokoškolski nastavnici.

Priopćenje

Govor prof. dr sc. Jasmine Havranek, v.d. ravnatelja 

Brendiranje 1 Brendiranje 2 Brendiranje 3 Brendiranje 4

We use cookies to help provide you with the best possible online experience. By using this site, you agree that we may store and access cookies on your device. If you want to use the sites without cookies or would like to know more, you can do that here.